torsdag 4. mars 2010

Kem e du?

Dagens utfordring, med inspirasjon fra bloggen Min Lille Interiør Hule :)

Bloggen min fortell mæ kun at det e folk inne å les den, men den sir ingenting om kem du e, så lenge du ikke legg igjen nå spor...
Derfor lure æ på:  Kem e du??
Har æ rett i mine førsteinntrykk? 
Førr man lage sæ jo egne tanka og meninge om persona, men stemme de?

Tørr du å ta utfordringa? Fortell mæ litt om kem du e?
E jo allti koseli å bli bedre kjent me folk :)

Her e mæ:

 

# Mitt navn e Trine, runde 30 år i år og æ strekke hele 174 cm over bakken.
# Er egentli naturli blond, men for tia e æ nesten svart i håret, og stortrives som brunette :)
# Starta "voksenlivet" som 19 åring da æ bei mamma for første gang, da kom Tim Sebastian til verden.
# Fullførte utdannelsen min som revisor, som 24 åring og aleinamor. 
Jobbe i dag som regnskapsfører, drømmejobb :)
# Traff drømmemann min i 06, kjøpte oss hus i lag i 07
og sammen har vi fått lille Johannes Emilian <3
# E utruli familiekjær, å passe ikke til singellivet!
# Drømme om bryllup, og få være prinsesse for en dag <3
# E ei veldi sosial jente som elske å være lamme vennan mine, men æ e ikke flink til å utnytte ettermiddagan og kveldan til å dra på besøk :/
# Har en tendens til å være veldi lat, men syns det e utruli deili å gå tur & trene!
# Trives best når æ har det ryddig rundt mæ, men e veldi flink å rote! (me klær)
# Syns husarbeid e ett stort tiltak, men syns det er helt greit når æ kommer igang!
...men elske å bytte om på gardina, duka og lys (farga), og skifte flere gang i året!
# HATE å brette sammen klær! Selv om æ vet at det går fort!
# Min mest sosiale bit i hverdagen e nok facebook og bloggen, og e helt avhengig av de å!
# E ei veldi positiv sjel, å ser alltid det positive før det negative.
# Klare mæ ikke uten favorittserian til mæ å min kjære:
2 & a half men, Big bang theory og How i met your mother.
# Mitt motto har alltid vært:
Så lenge alle andre har det bra, så har æ det bra!
(har en tendens til å tenke på alle andre før mæ sjøl)

Sånn, der va litt om mæ :)
Nu e det din tur! :D


post signature

5 kommentarer:

Liv sa...

Å så gøy å lese mer om deg! Jeg ble også mamma veldig ung, jeg var 18! Synes vi skal være stolte av oss selv som har klart alt dette, for du skriver også at du tok utdannelse som alenemor, og det gjorde jeg også, jeg var også 24 :-) Gøy med likheter! :-)

Tusen takk for så fin kommentar om den pepsisølingen min over hele livet mitt (les: pc'en) *hihi* Humøret stiger raskt igjen etter slike koselige kommentarer, og det er jo flaks at jeg kan stjele pc'en til datteren min da :-)
Jeg skulle foresten ønske at jeg var like flink som deg, til å bare unne meg i helgene, men det er sååå vanskelig! Må ta meg selv i nakken..

Ha en super helg med masse kos!

Stor klem fra Liv!

Anonym sa...

Mitt navn er tone og jeg er 17 år. jeg er lillesøsteren din og trives med det. Ellers på hverdagen går jeg på skole, frydenlund...samme som deg. Jeg jobber også, på jack and jones, men har fått ny jobb på Frank Q. Det blir spennende for den butikken har ennå ikke åpnet, så jeg skal være med på det.

Jeg bor ennå hjemme hos mamma og pappa, men drømmer om å flytte hjemmefra.

Jeg har begynt å øvelseskjøre, men det er kun med pappa, for det er nesten 1 år til jeg blir 18 :)

Søsterklem fra Tone Marie

Isabell sa...

Heia.
Det var sikkelig koselig å lese om deg. Det var en flott utforfringsom jeg har gjort i min blogg. :) Ha en fin helg med dine kjære :)

Klæm Isabell

Anonym sa...

Heia.)3barnsmor,narvikjente,37år,samboer-treningsnarkoman,elsker klær,hvit stil,....det var litt om mæ...har fulgt bloggen din en stund..er titt og ofte innom...
klem...

Anonym sa...

Hei.
Jer er ei trøndermor/mormor som elsker å lese og se på interiørblogger. Dere gir meg ideer og tips som er gull verdt. Tusen takk til deg. Du er ei flink jente. Ønsker deg og familien din ei velsigna tid framover mot årets beste tid, våren. Klem Inger

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails