lørdag 17. april 2010

Pay It Forward

Har blitt med på Pay it Forward hos den herlige jenta med bloggen  
Linnies hus og hjem
Det vil si at æ i løpet av 365 daga bli å motta 
en gave fra Linnie

Å vær me på Pay It Forward , innebære at man ska
invitere 3 andre til å vær med på det, 
ved å lage tilsvaranes innlegg på egen blogg.

De 3 første som skriv kommentar på innlegge, 
vil i løpet av 365 dager, 
motta en gave av dæ i posten.

Så nu vil æ gi 3 lesera, av bloggen min, 
sjansen til å vær me på min Pay It Forward


Kor spennanes e ikke det å plutseli få en pakke i posten!



 
post signature

3 kommentarer:

Unknown sa...

Dette høre spennende ut og jeg fikk veldig lyst til å være med;)

Klem fra Grete

Linda M. Ingebrigtsen sa...

Fantastisk bra :) æ e me :)

Tutti - Mamma i flyt sa...

Ja det vil jeg :) Synes disse er kjempestas så jeg hiver meg helt klart med på din Pay it forward :)

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails