mandag 25. mars 2013

Give away

Husskilt og nummerskilt e vel en av de viktigste utendørsdetaljan på husene våre, og æ e så heldig at æ får gi bort ett nydelig emaljeskilt fra Ramsign til en av dokker heldige. 

 

Besøk hjemmesiden ved å trykk på linken over.

Vinneren får velge ett valgfritt nummerskilt (1-5 siffer) med alle design og størrelser.

Det eneste du trenger for å være med, er å legge igjen en kommentar i kommentarfeltet under.

Alle som vil kan delta, og dersom du ikke har egen blogg, så ønske æ at du legger ved mail adressen din, sånn at æ finn dæ igjen om du skulle være den heldige vinneren.
Trekningen 25 april.

Ramsign på facebook finner du her.

LYKKE TIL!




39 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Kjempefine skilt! Her vil jeg prøve lykken:)

Anonym sa...

Så flotte, trenger eit nytt....
Mvh wmsgaltung@gmail.com

Anonym sa...

Wow desse var fantastisk stilige
joanesilden@hotmail.com

Anonym sa...

Wow desse var fantastisk stilige
joanesilden@hotmail.com

-monakristin sa...

Oj, et sånt skilt står høyt på ønskelisten så her må jeg prøve lykken :) God påske! -monakristin

Anonym sa...

Hei. I vår kommune får vi ikke bestemme selv hvilket nummerskilt vi ønsker å ha på huset. Kun en type er godkjent. Hilsen Gøril i Narvik

Cathrin sa...

Dæm e nu så fiiiin di skiltan, å sia æ va så heldi å vinn et dørskilt tilire hær hos dæ så må æ jo førsøke mæ igjen...kan jo hende æ e så heldi å få nommerskilt i samme stiln! D hadde vært knall d! :o)

Ønske dæ og alle dine en knallfin påske i campingland!

-påskeklæm-

Nina Elise sa...

Æ vil gjerne være me i trekninga av skilt :) Sku vel egentli ha fådd opp skilt på huse før lenge sia :P

Go påske t dokker :)

Klæm

Monica's Verden sa...

Hei Hei

Jeg vil gjerne prøve lykken :)
har så utrolig lyst å gi ett slikt nummer skilt til mine foreldre.
De har nummer nå,men det har rustet og rust vannet har rent nedover veggen,å det ser ikke noe pent ut.
De skal male huset nå til Sommeren,å da hadde det vært supert og kunne hengt opp ett slikt lekkert skilt som dette....

Jeg krysser fingrene og håper.
Ønsker deg en kjempe fin Påske :)
Stor Påske Hilsen fra Monica Karin
canim_monica@hotmail.com

Vimså sa...

Heisann du..
Jeg vil gjerne prøve lykken..
Klem Mari Johanne

Anonym sa...

Nydelige skilt.
Jeg deltar gjerne.

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Anonym sa...

Håper å få være med i trekningen!
Da kan jeg med en unik gave komme stolt til innflytningsfest hos min nevø og dama hans!

Beste hilsen
Bente Hagen
netlohell@hotmail.com

Anonym sa...

Flotte skilt:) Ønske mæ vældi:) God påske!
Mvh. Veronica
v.pedersen32@gmail.com

Unknown sa...

Jeg er med :)

Isabel Aanes
togepi90@hotmail.com

Unknown sa...

Henger meg på her, vi trenger fint nummerskilt på huset vårt:) God påske

Premiedryss sa...

Jeg er med!!

GrevBosse@hotmail.com

Charlotte sa...

Prøver gjene lykken..hadde vært fin å fått skiftet ut det gamle husnummeret snart.tror det har tjent sine dager;)

God påske..

Klem Charlotte

Charlottetotland@gmail.com

Tonje sa...

Jeg er med å prøver lykken :)

Helene sa...

Jeg vil gjerne være med!:)

Tom Kenneth Green sa...

Flotte skilt :) jeg er med :)

tomkgreen@hotmail.com

marion :) sa...

trekk eit lykkelodd :)
tvi-tvi
rossland84@yahoo.no

Merete K. sa...

Flotte skilt, blir veldig gjerne med i trekningen :)
Ha en herlig vår!

Mvh Merete
m-korsg@online.no

Hege Strømstad sa...

Åhh, de var jo helt nyyyydelige! Hadde passet perfekt med nytt skilt på huset som jeg malte i fjor sommer (endelig)
Krysser fingre og tær!
Klem Hege
hegestromstad@hotmail.com

Dronninghuset sa...

Hei
disse er bare så fine og du aner ikke hvor mange ganger jeg har vært med på giveawayer og håpet på NÅ, NÅ er det min tur....!
- men kanskje denne gang hos deg lykken står meg bi?
ha en vidunderlig vårdag.
klem TOVE

Red Hobbitt sa...

Fine skilt, blir med på lotteriet om det ikke er for sent.

Eva Britt sa...

Jeg ønsker å delta i konkuransen.
God helg.

nr.15 sa...

Jatakk:-):-)

Anonym sa...

Dette vil jeg gjerne være med på :-) Fine skilt, og det er midt i blinken nå som vi har fått nytt veinavn med nytt nummer. Jane E. A.

Anonym sa...

jeg vil gjerne være med :)


lise_holmedal@hotmail.com

Ann Kristin sa...

Jeg blir med.

Klem :D

Anonym sa...

Å, jeg har veldig lyst på et sånt! Superfine!

Mvh
Reidun Aadne
re-aadne@online.no

Randi sa...

Har veldig lyst på et slikt skilt! Nydelige:) Jeg prøver lykken:)

Anonym sa...

andrea.hjeldnes@hotmail.com

Håper på det beste og krysser fingrene.

Varme klemmer og beste ønsker fra Andrea.

Anonym sa...

De var fine
ida.bratli@hotmail.no

Anonym sa...


Jeg syns Ramsigns skilt er så utruli flott,
og ville passa perfekt i mitt kule slott!
Jeg digger å pynte huset med bling,
og disse ville blitt min dyrebare ting:)
Barna vil digge dem like masse som mor,
og bestemor blir satt ut og finner ikke ord:))

Skulle med glede vunnet et kult lite skilt,
så jeg signerer og klapper i hendene vilt:)
Håper med dette jeg æren får,
av å dele gleden med mine i år:))

Mvh
Merete Svartis Ludviksen
merete1974@hotmail.com

Janne sa...

Ønsker meg et slikt skilt til min kjære mamma :) krysser fingrene <3


Janne Kari Viken
jannebabzen@hotmail.com

Anonym sa...

Skikkelig kvalitetssilkt med sjel i designet.

Et likt skilt hadde vært en pryd for enhver husvegg.

lukjoe2(at)online.no

Anonym sa...

Vil veldig gjerne få være med i trekningen!
Tusen takk for den flotte giveaway du holder for oss!

Beste hilsen
Bente Hagen
netlohell@hotmail.com

Huset i Lunden sa...

Jeg ønsker meg veldig et husnummerskilt til Huset i Lunden, så jeg hiver meg med i siste liten og prøver lykken :-)

Ha en fin helg!

Mona

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails