lørdag 23. oktober 2010

Herlige lørdag...

Førr en deili lørdag... Sofakos under pleddet, iskald pepsi (max vel å merke), resta av gårdagens potetgull, fyr i ovn, ryddig og reint hus og det e helt stille... Velfortjent nytelse *smile*




Måtte ta litt bilda i går når det va så ryddig overalt.. *smile*
Men så lurte æ på om det e nån kyndige som kan hjelpe mæ me en ting.
Prøvde å ta bildan sånn at æ fikk frem "stemninga" i dem.. da æ hadde tent stearinlys.
Men da bei bildan så utruli skurrat å uklar! Som du kan se..






Korsn innstilling har dokker på speilrefleksen når dokker tar "stemningsbilda" inne. Æ hadde den på nattstemning (eller ka den hete)
Ka e det æ gjør feil??



Ønske dæ en fortsatt flott lørdag!



4 kommentarer:

Beate i Husets Hjerte sa...

Hei..var akkurat inne å leste hos deg, og så så jeg at du hadde kommentert inne hos meg. Synes du har det veldig koselig. Helt mine farger og. Blir nok nydelig med gråbrun farge på soverommet. Sjekk ut "Gren" som jeg har malt på vaskerommet. Er kjempefornøyd med den. Ha en skjønn helg!

Elin sa...

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, for jeg sliter med det samme selv:( Når jeg prøver å få til dette har jeg det på innstilling innendørs, å så tar jeg uten blits. Reultatet blir av og til ganske bra, andre ganger helt uklart!!?
Men håper du får noen gode svar, å da kan du gjerne tips meg også hihi:)

Ha en flott kveld:)

Klem Ea

Camilla sa...

Så fint dere har det! Jeg titter videre her hos deg... kjempe fin blogg.

Lørdagsklem fra meg.

Unknown sa...

Nydelig hjem dere har :) Jeg bruker stativ når jeg tar bilder inne, pga at kameraet bruker lengre tid for å ta bilder når det ikke er så mye lys. Og da klarer man ikke å holde kameraet i ro og så blir bildene uklare.
Ønsker deg en flott lørdagskveld :)
Renate :)

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails