lørdag 17. desember 2011

Tia går så fort...

.. Ja desember måned e jo kjent for å gå fort, men det e nok pga all nedtellinga som foregår at vi merker det så godt.. Å neste helg så er det julaften ♥
Men en an ting som æ også merke det på e faktisk svangerskapet! Mange syns sikkert ikke det går fort nok, men denna gangen så skjønne æ ikke helt kor uken e blitt av! Uke 21... allerede!
Magen voks og resten av kroppen endre sæ like fort, å æ kan virkelig si at æ føle mæ veldi gravid denna gangen...
Ikke bare voks man fremover, men man voks jo sideveis å..(som ikke alltid e like koselig)
Men me den lille hybelboern i magen, så bestemme man ikke så mye sjøl lengre *smile*
E så utruli koselig å kjenne den lille sprake og snurre der inne, og æ glær mæ så til å se kem det!
En pitteliten baby som allerede e høyt elska ♥


3 kommentarer:

Elin sa...

Så koselig en babymage da Trine:)

Ja tida den flyg, tenk at det er juleaften neste helg;)...Ikke til å tro, men du verden som jeg gleder meg:)
Vi skal feire hjemme hos mine foreldre i jula, å det er så koselig, nesten sommerfugler i magen vettu:)

Ønsker deg ei fortsatt fin helg:)

Klemmer Ea

Regnbuedrops sa...

så koselig, tia går fort ja, speielt med andremann =D jeg er snart i uke 34 og da er det jo ikke lenge igjen.
Kose deg masse med tiden og de herlige bevegelsene.
Lillegutt i denna magen begynner å få det litt trangt merker jeg =P
Ha en kos lørdag.
klem

Camilla sa...

Overraskelse inne hos Villa Greve til deg!

Juleklem fra meg.

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails