torsdag 29. januar 2015

Bursdag i hus

I dag passe det faktisk å starte innlegget med "kor bli tia av?" Men vi vet jo alle at den flyg avgårde.. alt for fort!

Lille gutten min som "nettopp" gjorde mæ til verdens stolteste mamma, den fineste gutten og min aller beste venn er i dag blitt en stor flott å kjekk ungdom på 15 år ♡ og til våren skal han konfirmeres!

Og lille storebror som "nettopp" gjor mæ til verdens stolteste to barns mamma. En etterlengta nydelig liten lillebror som tok oss med storm og sjarmerte oss i senk bli hele 6 år på fredag ♡ og til høsten e han førsteklassing!

Å æ e fortsatt utrulig stolt for å få være mamma til dem begge to ♡

Å tia vil æ nok alltid lure på kor blir av....

Trine

(Oppskrift på kaka er henta på "det søte liv")

3 kommentarer:

Frk.Vatland sa...

Gratulerer med dagen til store gutten din:) Tenker det samme som deg og at jeg lurer på hvor tiden blir av..min eldste blir 10 i mars og det er helt sprøtt! Min beste venn her også:)!
Ha en fantastisk dag:)

Nydelig blogg, jeg søkte etter spikertelt interiør og fat deg:)

Vinterklem fra Brit Olaug

Trine sa...

Tusen takk for det :)
Ja huff de voks fort!

Håpe du fant nå interiør du likte ;)

Klæm tilbake fra mæ :)

Trine sa...

Tusen takk for det :)
Ja huff de voks fort!

Håpe du fant nå interiør du likte ;)

Klæm tilbake fra mæ :)

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails