søndag 12. september 2010

Så blei endeli nyplassen klar til bruk...

Da va ei effektiv helg i campingland unnagjort..  Har fått gjort kjempemasse, og me masse go hjelp av superherlige naboa, så e vi klar til å fløtte på plass neste helg! Æ glær mæ!
 Vi har definitivt fått den rette plassen! *smile*
Å vi kommer til å få mange herlige helge der inne, kjenne æ!
Unga overalt, å de kjede sæ ALDRI!
Alt e sånn som æ minnes plassen ♥
Å æ e så gla æ får gi den opplevelsen videre til mine snusk ♥
 Nu e det sofakos resten av kvelden.. Min kjære ska reise bort i morra, så æ satse på en go å deilig armkrok kveld  ♥
Ønske alle en fortsatt go søndagskveld!
Å ikke minst ei flott ny uke
♥ ♥ ♥
 

6 kommentarer:

Mitt lille hjørne sa...

Åh! Den plassen blir sikkert kjempefin. E så fint i Skjomen. En drømmeplass!

-Renate-

Min stil sa...

Heisan du.
Så koselig å "høre" fra dæ igjen. Måtte flire når æ leste kommentaren din, for æ måtte nemlig lese den ett par ganga...
E ikke helt på stasjon, og har begynt å bli "mobba" litt på jobb, siden magen alerede er ganske stor, så når æ læste at du skrev:
Håpe du lægg ut så mye som mulig, trudde æ det va at du håpa æ la mæ ut så mye som mulig... He he, temmelig frekt tenkte jeg, og leste det på nytt. Og ja, æ blir sikker å legg ut mye på bloggen, og på mæ sjøl også tenker æ.
:D Susanne

Lykkeliten sa...

Mye jobb nå vil jeg tro, men så herlig dere får det etterpå.
Gleder meg til å se flere bilder når alt er klart.

Ønsker deg også en god uke.

Klem Lykkeliten

mammabloggene.no sa...

Gratulerer, bloggen din er kåret til ukens blogg på mammabloggene.no =)

Hildes Scrappeunivers sa...

Å der blir det flott!

Ønsker deg også ei nydelig uke!

Klem

Tutti - Mamma i flyt sa...

Der der ser jo ut til å være en skikkelig kjempeflott plass!!! Ikke rart du er fornøyd. Ønsker deg og dine en kjempeflott kveld.

Klem fra Torunn

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails