mandag 4. april 2011

Mitt nydelige servise...

.. som æ va så heldig og arve etter mormor og morfar, har æ skrevet en historie om her ***
Dessverre kom æ i skade førr å fortell usannheta i den historien... Servise var ikke en bryllupsgave, men blei kjøpt inn da eldstemann i huset skulle konfirmeres rundt 1955. Noe som vil si at servise er 56 år gammel ♥ og akkurat like vakkert ♥
Litt gøy å tenke på alle bordekkingen det har vært med på, alle selskapan det har fått tatt del i... og ikke minst all den gode maten det har vært fylt me... ♥
Det som æ syns va enda mer gøy, var å finne igjen servise på en an blogg.. akkurat helt likedan ***
Serviset heter "Grønn Marie" og er fra figgjo flint.

I dag har æ å min kjære bli enig om det neste tv-bordet som skal i hus.. håpe ikke det bli så alt førr lenge til, førr æ trur det blir veldi bra ♥ Kanskje til helga ♥


Ha en flott kveld alle i hopan!

Ps: Kjære Irina, gratulere så masse masse me dagen din i dag ♥ Håpe den bli alt du ønske dæ ♥
Klæmma til dæ!

 



 

7 kommentarer:

Mamsens hus sa...

Nydelig servise,
og ekstra morsomt at det går i arv.
Ha en fin uke. :)

Cathrin sa...

Heldie du som har arva et så fint servise, skulle kommentere d i forrie innlegg men kom aldri så langt. Nydeli va d! :o)

Mitt Landliv sa...

Herlig servise! Alle arvede ting med historie er ekstra spesielle...

Ha en fin dag:)

Elin sa...

Nydelig service...Gøy å ha ting som har en historie bak seg:)

Ønsker deg en fin dag:)

Klemmer Ea

w sa...

Hei

Fant akkurat bloggen din:) Så flott blogg du har:) Legger meg til som følger hos deg jeg:)

Ønsker deg en flott tirsdag:)

W

Pikekyss sa...

jeg har deler av det serviset, og er så glad i det! Helt nydelig ♥ Mitt er ikke arvegods så det blir ikke helt det samme.

Mamarosa sa...

hvis du skulle tenke på å selge dette servise så kontakt meg på mette_110@hotmail.com eller at noen andre ser kommentaren min og tar kontakt :))

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails