onsdag 15. mai 2019

40 tallet bringe faktisk krise!

Har du nån gang kjent på at åran flyg avgårde litt for fort, og at alderen din faktisk kommer med masse spørsmål sånn som;
- Ka skjedde etter konfirmasjonen? Va ikke æ nettopp konfirmert?
- Kor bei egentlig 20 åran av?

- Koførr har åran etter 30 gått så himla fort?
- NU E Æ FAKTISK LIKE GAMMEL SOM FORELDRAN MINE!

Litt sånn føles det.. Ikke at æ syns mine foreldra e gammel, tvert imot.. i mine øya e de fortsatt ung å på min nuværende alder! E jo bare æ som e blitt eldre!
Og panikken den kommer snikanes! Eller snikanes e også feil, før den kom egentlig kastanes på mæ! For ei god stund sia..
KA SKJEDDE?

Vet jo at alternativet e så mye verre, men likevel.. se bort fra den..
Tanken på at man faktisk bli 50 år om 11 år...Takk til venninna mi som vridde panikken min den veien i går... Gjor ikke nå bedre, i det hele tatt!! (11 år går sykt fort vet du)..

Så kan æ nu sitt der å si at "joda, æ e klar til å bli bestemor når ungan e klar...ingen problem"
Men å vite at æ bli 40 år neste gang æ har bursdag, det e faktisk ett problem å takle!
Teit, sant!

Men that's how it is! 40års krisa e reell! Den kommer!
Æ som bare har flirt til alle som bli helt koko bare av ett tall...... 

Men æ va jo nettopp 20 år....







Ingen kommentarer:

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails