søndag 3. april 2011

Litt mer bilda fra stua...

Søndag og ukas aller siste fridag. Søndaga e fantstisk herlige daga, stille og rolige.. som regel.
Men i dag har dagen egentli gått i ett. Først me koseli formiddagsbesøk av naboan, så huskvask og rydding, før så å avslutte med middagsgjesta til deilig saltkjøttmiddag etterfulgt av nydelig sjokolademousse dessert! Æ trur de va veldi fornøyd me serveringa ♥ Med andre ord en vellykket og koselig søndag ♥
Nu e det beinan høyt heva, ett glass iskald brus og blogg som står på menyen resten av kvelden. Så derfor tenkte æ at æ skulle vise litt flere bilda fra stua. Kjekt nu som den e nyvaska *smile*

Har ommøblert litt som dokker ser.
Under storvinduet står sjenken plassert førr tia. Fløtta om på den å stolan, førr å gi litt bedre plass inn mot doen. Va litt trangt der før. Så når gardinan e på plass, håpe æ det bli bra i kroken. Kanskje litt overfylt, men ikke bedre å få det! I tillegg har vi endelig fått kjøpt ny lampe. Tok litt tid før vi bei enig om ka vi skulle ha, men da min kjære har ei spotlampe i tv-kroken, bei det finest å kjøre samme stil.
I lillegangen har storspeilet fått plass. Fjerna cd-hyllen til min kjære inn på kjøkkenet (syns de rota så fælt der de sto som velkomstkomiteê) Så nu syns æ inngangspartiet i stua blei mye koseligere!
E så utruli fornøyd me stua nu som det e helt nytt gulv! Stua har fått ett helt nytt preg... så nu skal trepersiennan skiftes ut sakte men sikkert me lyse persienna.
Må ta det i sakte tempo så ikke min kjære legg merke til det *ler*
 
Avslutter med bilder som jeg har lagt ut tidligere, sånn at dokker har fått sett hele stua *smile*

Nu ska æ spreng mæ en runde her inne, før senga kalle. Naprapat igjen i morra ♥
Ha ei flott uke, kjære du!

klæmma

4 kommentarer:

Oline sa...

Nydelig servise du har! Kva heiter det og kor er det kjøpt? *ønske seg*

Ha ein flott mandag, Trine. :)

Klem Oline

Min stil sa...

Heisan vennen.
Så koselig du har det, og så flott service :)
Hvis du vil så kan vi gjerne ta en sykveld en gang, så kan æ vise dæ hvordan jeg lager putene.
:) Susanne

Min stil sa...

Hei igjen.
Symaskinen tror jeg du kan levere inn hos ho som selger symaskiner i tverrgata nedfor Fremover, eller kanskje ho tar imot på Celines hus. Du får høre...
:) Susanne

Guttemamma sa...

Hei!
Om dere er litt nevenyttige,klarer dere å bygge baderomsinnredningen selv. Mannen min laget dusjnisje med benk og det hele her i huset vårt, det på hytta har vi brukt håndverker til. Vater..så er dere der!! Spør på Byggmakker!!
klem♥

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails