lørdag 2. april 2011

Lørdag formiddag, og i dag e det fotballturnering hele dagen. Skal straks gjøre oss klar til å heie på storebror. Men først hadde æ bare lyst å vise litt bilda fra stua. Bynne å bli lenge sia æ fikk tid til det. 
Dagan her har gått i ett i det siste, å da bli sånne ting nedprioritert. Kjenne faktisk savne etter kontakten me alle dokker herlige jente her inne ♥
Men satse på å komme sterkere tilbake om ikke så alt førr lenge!
Ønske alle en flott lørdag, og ei fortsatt strålanes helg ♥

klæmma

PS: husk give awayen min. Link øverst i høyre kolonne ;)

2 kommentarer:

Elin sa...

Å så fin sofa:)...Kjempe fint på stua da...:)

Ja dagen går fort, nesten så man ikke henger med til tider:)
Kos dere på fotballturnering da;)

Klemmer Ea

Bettum Villa sa...

Heisann!
Samma bordet som jeg har jo :).
Min kjære ELSKER det bordet, mens jeg synes det er for stort (men jeg liker looken da). Dilemma når jeg har lyst og ta frem sagen og min kjære roper nei ;P.
Klem Madelén

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails