lørdag 28. mai 2011

litt ommøblering..

Under oppussinga av badet, bei det plutseli litt førr mye ting rundtomkring.. Benken som sto på badet har derfor fått ny plass i lekekroken til lillesnusk.
Pynta den litt opp med ett pledd og nån pute, så den ikke sku skille sæ så ut.. (den e opprinnelig hvit og svart)
Nu e det bare å få plassert alt det andre overflødige (rotet) til nye plassa, sånn at vi får tilbake litt mer orden..
Veldi gla førr at svigerfar sin lastebil står rett utafor, førr da e det ekstra lett å bare kaste det som vi vet ikke vil bli brukt.. 





I morra fortsette jobben, men nu ska æ bare nyte resten av kvelden i godstolen!
Tenk å ødelegge lørdagskvelden med fotballkamp..


I dag va vi forresten å plukka ut flisen til badet *smilebredt*
Trur det bli kanon!

3 kommentarer:

ELLEMELL sa...

artig hva et pledd kan gjøre!

og det er noe med den kastingen... Her hos emg må jeg bare komme igang, også hiver jeg både det ene og det andre! men noe lastebil utenfor har jeg ikke... ennå!:)

klem ellemell

Anne Karins Mat og Vin sa...

Hei Trine!
Ja det er utrolig hva et enkelt pledd kan utgjøre. Bruker selv det trikset når jeg vil forandre litt. Ser veldig fint ut!:)
Det ble IKKE fotball her i huset hi hi. Mannen løp frem og tilbake og sjekket resultatene underveis på pc`en, mens vi så en god film.
Er kjempe spent på badet deres, fortsatt lykke til i prosessen!
Klem Anne Karin

Kjolesnekkern sa...

Direkte fra fødeavd her, hehe, så fin benken ble! Elsker den sangen, ga den til min kjøre for noen dager siden jeg også;-) ha en finfin søndag, klem

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails