mandag 9. mai 2011

Nye gardina...

.. e kommet opp i nesten alle stue- og kjøkkenvindu nu. Mangle bare ett vindu i stua, samt heisgardin som e kjøpt til lillevinduet på kjøkkenet!
En runde me strykejernet skal de også få, men akkurat nu bei det ikke *smile* (Hersens allergi.. hehe)
Veldi fornøyd me at vi valgte beige istedet for de hvite som kom først.. Bei litt mer "linlook" på dissa, å det like æ!

Når det gjelde stoltrekkan og gardinan så e de kjøpt på jotex.no.
Putetrekkene me "par på huske"-motiv fant jeg på ellos.no
Nu vente æ bare spent på heisgardin og to putetrekk til.
Shopping på nett e gøy *smile*



Nu skal æ krype inn i armkroken til kjæresten resten av kvelden! Lite tid til det om dagan syns æ..
Ønske dæ en super kveld!
Samtidig vil æ gjerne takke alle førr de herlige tilbakemeldingen dokker gir!
Dokker e bare fantastisk ♥

PS: Husk give awayen min.. link oppe til høyre!


1 kommentar:

irina sa...

Du har fått det sååå fint Trine :) Ser du har stått på å jobba og tenkt. Ellers er jeg superdårlig te å kommenter som vanlig. Du er dog IKKE glemt min kjære venn :)
Håper dere koser dere i strålende vær. Stoooor klem te dæ min kjære venn :)

Klem

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails