fredag 2. desember 2011

Minner

Av å til er det godt å tenke tilbake og mimre om bekymringsløse barndomsdaga...
Som den tia da man gikk på barneskola, sånn som storebror gjør nå.
Ei tid som va fylt med masse lek og moro...
Å komme på skola til storebror er utrolig rart innimellom. Syns jo nettopp æ gikk der sjøl...
Mimre tilbake til klassefesta, juleavslutninge, klassetura, koselige stunde med "frøken", frykten for guttelus, småkjæresta, strikkhopp, paradis og alt som følge med barneåran *smile*
Å da e det også veldig gøy med tanke på at storebror har samme klasserom som æ hadde!
Og tar æ ikke feil, så har faktisk min storebror å hatt det..


Koselig med litt mimrestunde innimellom...


1 kommentar:

Unknown sa...

Så artig;) Datteren min er skolestarter til høsten igjen, og skal begynne på samme skole som sin pappa. På et slags vis kjenner jeg nå at det hadde vært koselig om hun kunne begynt på samme skole som jeg gikk på - samtidig som det hadde vært veldig rart. Det er som du sier; jeg syns liksom ikke det er såååå lenge siden jeg gikk der?! ;)

God helg!
KLEM

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails