torsdag 11. mars 2010

Ønskeliste...

Sitt bare å drømme mæ bort i møbelkataloga førr tia :) 
Alt av reklame blir saumfart før det går i søpla :) 
Så nu bynne ønskelista å bli lang :)



Til helga håpe æ vi kommer oss igang me prosjekt stue :)
E så utruli mye æ har løst å gjør nu! Kjenne det klør i fingran!








 


Denna gangen va det Skeidar som kom me ny katalog i posten :) 
Årets Vårnyheta :)




Tenkte en sånn puff kunne vært kjekt å ha atme sofan, og kanskje kombinere den me å oppbevare alle lekan til Johannes :)





post signature

4 kommentarer:

Ruths datter sa...

Artig å planlegge også da.
Klem

Linda sa...

De har jo superweekend på bohus i helga. Kanskje du finn lampe til 50% avslag:) de har å ta to betal for en:) jippi;) glede mæ, her skal d handles;)
klæm

♥ Linnie ♥ sa...

God ettermiddag :)

Jeg har fått en nydelig award, som jeg skulle gi videre til noen blogger jeg syntes fortjener den :)

Din blogg er en av disse, og du finner awarden inne hos meg :)

Ha en fin torsdag videre :)

Emidoras verden sa...

..som sagt..superweekend på Bohus:)
Kom innom!
Gleder meg til å følge oppussingsprosjektet.Spennende med noe nytt i heimen.
Klem

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails