torsdag 4. mars 2010

Premien på Give Awayen min








Har du løst å vinne detta?

 
Etter å ha sett mæ litt rundt her i Blogglandia, så fant æ ut hvert fall en ting!
 
Lysestaka, stearinlys, telys, lysekrone, kubbelys..
Det fins i alle varianta, og det e virkeli nå ingen får nok av :)
 
Falt pladask for den søte løkta, syns rett å slett at den va bare helt nydeli!
 
Å da syns æ den passa perfekt som premie i min give away :)
I tillegg fant æ 2 telys glass som æ syns va kjempestilige, og som passa veldi godt lamme løkta!
 
Så kunne du tenkt dæ denna premien, har du enda mulighet til å bli den heldige vinnern :)
 
Du treng ikke å ha egen blogg førr å være med.
Bare send mæ en mail til:
taskheim@gmail.com, 
sånn at æ når tak i dæ om du vinn :)

Påmelding og info om Give Awayen finn du 



post signature

2 kommentarer:

Lykkehjemmet sa...

Åååå så flotte ting!! Jeg krysser fingrene å håper jeg er heldig!!
Lys og lyse staker i alle former er og blir en vinner:)
Takk for koselig komentar:)
Ha en flott kveld,nå er det helg på meg.
Klem Mona

Anonym sa...

Så flott at æ vinn! :D

(ja æ vet at prinsessa i tårnet fins, men vi fikk en oppgave, der vi måtte skrive vårres versjon)

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails