søndag 4. juli 2010

Sommerens verbale uttrykk...

Lese:

Mot slutten av sin selvbiografiske bestselger SPIS, ELSK, LEV forelsket Elizabeth Gilbert seg i Felipe – en brasilfødt mann med australsk statsborgerskap. Evig din En kjærlighetshistorie er historien om deres kjærlighet og vei til ekteskap. (Mammadamen)

Denna flotte boka va æ så heldig å vinne hos Mammadamen , den herlige jenta som glede blogglandia me sine herlige lykketips! Lykketips som nu e blitt til ei hel bok full av nettopp LYKKE! 
Virkelig verd å ta en titt ♥♥♥


Male:

Gjøre ferdi gangen i 2 etg. Finne den perfekte liftgardin (60 cm.. som æ har funne ut ikke e helt enkelt å finne.. så skrik ut om du vet!) og male pipa i en kul farge som står i stil me resten av interiøret.. og som freske opp alt det hvite.. :)

Pusse opp kjøkkenbordet og stolan.. Fra kjedeli trehvit til en spenstig brunnyanse me nytrekte stolpute i ett lekkert beige stoff! ♥♥♥
Se:


Sitt lamme kjæresten på kveldan å se favorittserian vårres ♥♥♥


Følge:

All of Irina e ei jente som skille sæ ut me sitt særpreg innenfor interiør! Som rett å slett også kan kalles Kunst med særpreg! Alle burde fått sæ ett All of Irina kunstverk :)
Ei jente me bein i nesa og sterke meninge.. som ho står for fullt å helt :)
Har du ikke vært der før, så anbefale æ dæ å ta en titt ♥♥♥


Nyte:





Nyte naturen, lukta og fuglekvitteret i nydelige Skjomen ♥



Beundre:





Beundre den flotte lille familien min, å de nydelige guttan æ får dele livet mitt me ♥♥♥


Fikse:














Fikse å stelle i hagen, til det mer representable.. visst sola vil komme frem og regne vil gi sæ...

Gjøremålan, eller rett å slett målan før sommern e mange..
Nesten gla det ikke bli nå ferietur på oss i år.. har vi jo rett å slett ikke tid til *flire*

(inspirasjon til innlegget bei henta fra Mammadamen )


2 kommentarer:

Mammadamen sa...

Så utrolig gøy at jeg inspirerte! Jeg synes det er stor stas:-D Jeg ønsker deg og den fine familien din en super dag! Og takk for tips om serie! Den må jeg sjekke ut med Mammadamemannen.

Klem:-)

Unknown sa...

Du har litt å gjøre i sommer, men det meste er vel bare kos å få gjort noe med ;-D
Jeg tok meg en tur inn til Irina i natt når jeg ikke fikk sove og det var en vidunderlig dame jeg kommer til å besøke mer!!

Klem fra Grete

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails