søndag 16. januar 2011

små sjarmører....

Nå som varme hjertet mitt veldi, e når æ ser kor lik lillebror og storebror egentli e.
E så gøy å finne igjen likhetstrekk, med tanke på at de kun har samme mamma.
Å begge to e i utgangspunktet veldi lik pappane sine.
Men når likehetstrekkan glimte til, så vet æ jo at de e lik mæ å ♥
Denna gangen fant æ igjen ett bilde av storebror, som æ huske godt igjen fra en an liten krabat!
Tenk at det går an å få to så utruli like bilda av to forskjellige gutta.
Å især me tanke på at det e 8 år mellom bildan *smile*
Mamma sine sjarmtroll ♥


E det rart man bli totalt forelska i de små hjertan sine ♥

3 kommentarer:

Isabell sa...

Nååå så søte dem er!! Og dem er bra like også. <3 Tøffingan :)
Håper du har en fin kveld. Tusen takk for gode ord når dagen er tung. Det varmer. <3
Klem Isabell

Unknown sa...

To helige tøffe gutter som er veldig lik hverandre og ikke så rent lite lik mamman sin;-) Det er bare vi som ofte ikke ser det før de glimter til med noe som er kliss likt den andre;-D

Jeg har ei snuppe som er helt lik pappan sin, men når storebroren kommer så ser alle at hun er lik han og dermed meg, det er såå deilig for jeg har bare vært kuvøse for henne etter det alle andre sier ;-D Minstemann er klisslik farfaren sin, men sammen med meg og storesøsteren er han støpt i samme formen;-)

Tøff utfordring du har begitt deg ut på, like greit med 7 bilder en gang enn ett hver dag;-D
Håper du har en fin dag!

Klem fra Grete

Hilde - Feien og Fjong sa...

Nydelige sjarmtroll! :)
Og ja - kan lett se likheten her!
Takk for gratulasjon til Frida-mi! :)
Nei, den utfordringen har jeg ikke tatt - jeg vil ikke gjøre hverdagen travlere. Egentlig bør jeg ikke klage - for jeg har det vel ikke veldig travelt ;) Men jeg finner jo ikke innlegg nok til bloggen en gang :o)

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails