fredag 21. januar 2011

Timeless living ♥

Lucky lucky me..
...som var så heldig å vinne ei Luxury Book hos Tomines hjem for ei tid tilbake.
Æ valgte boka timeless living 2010-2011, og det angre æ absolutt ikke på! 
Førr ei fantastisk bok.. Den rett å slett bugne av inspirasjon og masse herlige bilda ♥
Klør i fingran... *smile*
Men så va det jo den lottogevinsten da... hehe...

Anbefale dæ å ta en tur innom nettsia demmes. Som du finn ved å trøkk på linken over.
Se og nyt ♥
Kanskje du finn ei bok du har løst på... visst du ikke allerede har ei?

Tenk at æ nærme mæ 100 følgera me stormskritt.. så utruli gøy!
Å tellern viser nesten 200 lesera hver dag.
Det e jo så moro! Satse på at tallan fortsette å stig....
Førr det e ingenting mer spennanes enn å se at bloggen min blir mer å mer lest av dokker herlige menneska ♥
(Det ska man vel ikke legge skjul på)



Nu skal æ å min kjære nyte fredagskvelden me herlig underholdning og god mat!
Indrefilet med blåmuggost... aldri smakt før.. spent!

Ha en super fredagskveld, kjære du!


3 kommentarer:

Anne Karins Mat og Vin sa...

God kveld i stua!

Her var det mye fint å se, og skjønner godt du finner inspirasjon der inne. Skal gå inn på linken og se selv:)
Ha en nydelig kveld med din kjære, menyen hørtes fristendes god ut:)
Klem fra Anne Karin

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Der var det mye fint ja...tror den blir MIN!!

Visst er det herlig når det blir flere følgere...selv er jeg MEGET stolt av de som ønsker å følge meg videre, å alle fine kommentarer jeg får på mine innlegg ;o)=

Stå på, Klem Anna

Anonym sa...

Heia Trine!

For en flott blogg du har, oppdaget den tilfeldig og har siden vært stadig innom og sett.

Kos deg i helga med dine, og hils "gubben".

Klæm fra Linda Lundell

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails