tirsdag 13. mars 2012

Snekaos og vinnerlykke...

E jo så koselig når man bli plukka ut som heldig vinner på de flotte give awayene her inne!
Lykken e når pakken ligg å vente i postkassa når du kommer hjem, å du kjenne gleden akkurat som en liten unge *smile*
Like spent hver gang man åpne pakkan!
Denna gangen va æ så heldig å vinne ei nydelig veske og smykke fra Lisbeth Dahl inne hos Mona Christin. Glær mæ til å prøve det ut.. Men ser jo førr mæ at våren må komme litt mer frem først, førr utfor her dale sneen ned i det uendelige og vi kan vel snart påberope oss vinnere av 2 meter sne i løpet av det siste døgnet! Kaos rett å slett!

Ingenting som minne om våren hvertfall!


3 kommentarer:

Isabell sa...

Heia!
Det er nu litt herlig med snøen syns jeg. Reint og fint, og ungan koser seg masse. Så heldig du var give awayen, det smykke var kjempe fint! :) Du har fått en nydelig mage :) Ikke lenge igjen til jenta kommer <3
Jeg grue meg til hentemat tiden. Det er såå usunt å spise sånnt. Jobba som en helt for å komme meg ned i vekt. :) hehe, men jeg hate nu å lage mat så litt herlig blir det! :)
Ha en fin dag i snørike nordnorge :) Klem Isabell

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Gratulerer med den fine gaven!
Ser at du har detsamme været som jeg, vår, hva er nå det for noe da??
Kos deg uansett, Klem Anna

Elin sa...

Gratulerer med den fine premien da:) Ja det er så artig å vinne, man blir jo helt tullete hihi:)

Fy så mye snø dere har fått da:( Håper den forsvinner like fort som den kom:)

Klemmer Ea

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails