onsdag 19. januar 2011

and the story continues...

Kveldan bli visst bare kortere å kortere nu som æ prøve å komme i mål med sortering- og oppbevaringsprosjektet mitt.. Men bli jo så bra når æ e ferdi.. selv om nå av rotet bare ser ut til å "fløtte" sæ!
I dag va det kjøkkenet som fikk en runde. Kjøpte inn nye kurva som vi skulle ha i hyllen på enden av kjøkkeninnredninga! Forsåvidt hylle så irritere vettet av mæ, da de kun har endt opp til rotsamlingsplass! Urk...
                                                Etter                                                     Før
 Og nu va det på høy tid å gjør nå me problemet..

I morra bynne vi med ett prosjekt æ har grua mæ lenge til... rommet til storesnusk.. ska vel ikke klage, førr me alt rotet vi har spredd rundt omkring så har jo han samla alt på en plass.. hehe...så vi ska nok komme i mål der å *smile*

Tusen takk førr kjempekoselige tilbakemeldinge på forrige innlegg.
Kanskje æ til og me klare å inspirere flere til å ta det lange steget.

Ønske dæ en flott dag.


3 kommentarer:

Elin sa...

Ååå sånne hyller har jeg å på kjøkkenet...å de irriterer meg noe aldeles forferdelig...Det er som du sier det blir bare masse rot og ikke minst støv...æsj;)

Men smart å ha kurver der da:) Flink du;)

Ha en flott dag:)

Klemmer Ea

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Smart med kurver, uansett!!
Rot blir det liksom alle plasser til tider syns jeg ;o(

Klem Anna

Chic - Romantique sa...

Hei Trine!
Jeg fikk tak i trekassene på finn. Jeg fulgte med en stund og plutselig dukket det opp en kar som hadde et lass på 25 stk. Så følg med og kanskje det dukker opp noe slikt igjen :)

Hilsen Tina

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails