torsdag 6. januar 2011

Prosjekt 365 - capture life ♥

 6/365 - sofakos

En av mine store lidenskapa i livet har alltid vært å ta bilda.
Da æ starte bloggen min, bei æ mye mer interessert i speilreflekskameraet som nesten lå ubrukt.
Å æ finn stadig tips å inspirasjon fra bilda her inne.
Nu e æ blitt inspirert til å bli med på ett prosjekt som handle om å fange livet. Ta ett bilde for hver dag.
Føle at æ vingle litt på fremmede veia her, men æ prøve mæ.
Bildan vil også bli publisert på flickrprofilen min.
(vil komme tilbake med mer info når alt e på plass)

Har du løst å følge med, så bare heng på.
Har laga egen etikette for prosjektet, så det bli lettere å følge med.
Oppdateringsbilda vil nok også komme innimellom.

Kanskje du å vil være med på prosjektet? 


Oppdatering: Klikk HER for å komme til bildemappa på flickr.


2 kommentarer:

Unknown sa...

Oi,du er jammen meg tøff for det er litt av et prosjekt;-D


Klem fra Grete

♥ Linnie ♥ sa...

Tar også ett bilde om dagen, men gjør det som en påbygging av ett bilde om dagen hele januar (ett prosjekt vi pleier å ha innimellom på et forum jeg er med på).
Planen er å ta ett bilde om dagen hele 2011 :)

Blir spennende å se om jeg får det til =)

Lykke til med ditt prosjekt :)

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails