søndag 16. januar 2011

Prosjekt 365 - capture life ♥ - sammendrag

Da har allerede de første16 dagene av januar snart gått, og æ tenkte æ skulle ta ei lita oppsummering på prosjekt 365 som æ kasta mæ inn i.
Må jo ærlig innrømme at det e litt vanskeli å finne ett nytt motiv for hver dag.
Tenkte vel egentli at det skulle bli en lett match, da æ bruke kamera temmelig mye *smile*
Men ei utfordring e alltid gøy.
Å kanskje man bli en bedre fotograf av det å. 
1/365 - badeløve
 2/365 - nedtur
4/365 - engler
6/365 - sofakos
7/365 - kontor
8/365 - spilledag
9/365 - søndagsmodus
10/365 - husmorarbeid
11/365 - Dagens middag
12/365 - dessert kos
13/365 - En liten gave fra hemmelig avsender
14/365 - monsterbukse
15/365 -  lesestund
16/365 - søndagsmorrakos

Fant ut at æ heller legg ut sammendrag fra prosjektet, enn å legg ut ett nytt bilde her inne på bloggen hver dag. Litt også førr at da vil all tia gå bare til det, å det har æ ikke lyst til.
Så her e mine første bidrag.
Mangler dessverre ett bilde på to av dagene, men det e resultatet av at æ ikke blei me på prosjektet før første uka va over.
Bildan kan du også se inne på min flickr-profil HER.

 Har du tatt utfordringa?


3 kommentarer:

♥ Linnie ♥ sa...

Mange fine bilda :)

Tar og ett bilde om dagen i hele 2011, tænkt egentli å jær dæ i 2010, men d vart bærre mæ Januar'n =P

E imidlertid ikke mæ på d der 365 greian som ha gått nån år no, e tar d heller som min egen greie, uten nå videre "press" :)

Ha sett at mange lage egne blogga førr d der, men e ser ik heilt at e sku klar å hold styr på meir enn 1 blogg om gangen, hihi :)

Glede me t å sjå fleir bilda fra deg :)

Surt med den lekkasjen, men bi nok kjekt m nytt bad etterkvart, sjøl om d vart vææældi fort framskynda :)

Klemklem

drømmefabrikken ♥ sa...

Nei jeg har ikke det, å ta et bilde hver dag er helt umulig for meg. Jeg fins ikke strukturert nok. Men jeg syns det er kult å følge med på andre sine prosjekter:-)

Anne Karins Mat og Vin sa...

Hei hei,

Mange flotte bilder her! Kan godt forstå det vil bli en utfordring, men som du sier vil det nok bli utrolig lærerikt! Til nå har du klart deg flott syns jeg:))
Kos deg med dagen!
Klem fra meg

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails