mandag 17. januar 2011

Litt stemningsbilda og litt opprydding...

....på en mørk vinterkveld..
 Storesnusk sin kopp har fått plass på fatet atme min kopp.

 Lillesnusk sitt hjemmelagde (fra bhg) lysglass
 Pappa si gode gamle bålkanne



Her i huset er oppbevaringsbehovet veldi stort, men oppbevaringsplassen her inne e det heller verre me.
Så da e gode triks og tips veldi gode. I tillegg til at det fort hope sæ opp rot i skuffe, hylle og skap! (merkelig det der...)
Så i kveld e æ i gang me en runde førr å få rydda litt opp rundt omkring... (et evighetsprosjekt... *smile*)

Har du nån gode oppbevaringstips?








 Ønske dæ en super kveld!


6 kommentarer:

Cathrin sa...

To hoda en tanke...va å rota i skapan etter jul og fant sølvkoppen som pappan min fikk når han va litn gutt, fant ut at æ ville ha den framme så nu står den tel pynt me et tent t-lys i. :o) Når det kommer tel oppbevaring så sku æ gjærne hadd nån tips æ å...syns ikke æ rydde og rydde, men virke som æ bare fløtte rote fra den ene plassn tel den andre...
Kos dæ masse!
-klæm-

Cathrin sa...

Oooops...sku stå syns æ rydde og rydde...men sneik sæ vest inn et ikke dær...hehe...

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Hei!
Første gang inne på din blogg...og koser meg!!

Blir følger jeg ;o)=

Veklommen inn til meg skal du være:
http://hjemkarahjem.blogspot.com/

charm design sa...

Hei Trine
Takk for koselig besøk hos meg.
Fargen vi har brukt heter Blå harmoni.En av de nye fargene til Jotun.
Ha en super fin tirsdag

Anne Karins Mat og Vin sa...

Uff ja, skap og skuffeplasser får man visst aldri nok av, sukk.. Jo flere skap vi kjøper, jo flere ting blir samler man på. Det er så vanskelig å kaste noe syns jeg, dermed blir det lett at det opphoper seg i skuffer og skap.

Jeg bestemte meg for en stund tilbake siden at i grunnen har jeg ikke behov for noe mer, det er bortkastet å kjøpe nytt hele tiden. Og viss jeg nå skulle kjøpe noe nytt skulle noe gammelt gå i bosset. Tror du jeg klarte det..? Nei, men det er en drøm å bli mer strukturert og lære å se mine begrensninger..;-)

Mange flotte bilder å se i dag:)

Klem fra meg

Elin sa...

huff ja skulle gjerne gitt deg tips, men trenger sårt noen sjøl å...alt flyter syns jeg!! Jeg rydder hele tida, enda jeg syns jeg er flink til å kaste også...:)

Ønsker deg en finfin dag:)

Klemmmer Ea

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails