tirsdag 28. desember 2010

Alt jeg ønsket meg til jul....

.... var en ny varm og deilig  ytterjakke... Som min kjære fikk høre ca hver dag det siste halvåret *smile*
Og snille jente får alltid det de ønsker seg! Å jammen fikk æ ikke alle ønskan mine oppfylt!
Guttan mine vet å glede mamman sin ♥

Bergans Lava Down Parka

Å da va det også deilig at nissen kom me nytt Kari Traa ullundertøy til mæ.
Nu kommer æ til å være varm og go hele vinter'n!

Også hadde småsnuskan fiksa photoshop til mamma sin!
Som æ glær mæ til å få det på pc'n! Det bli LYKKEN!


Fikk du mye fint til jul?

Inspirasjon: Mammadamen

3 kommentarer:

Bling - our elf on the shelf sa...

Så heldig du har vært da. Vist er det kjekt å få det mann ønsker seg :))

Ha en fin kveld!

irina sa...

Dette var jammen eg en fin gave :) Det er herlig å være varm i kulda. ha en fin dag da snuppa mi :)

Klem

Mammadamen sa...

Så herlig parkas, Trine. Og så herlig den andre julegaven er:-) Gratulerer så utrolig mye! Gleder meg til å høre mer - håper på det:-D

Mange gode nyttårsklemmer fra Karianne

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails