tirsdag 28. desember 2010

romjul og ferie... kos...

Her nytes romjula til det fulle!
Temmelig godt me ferie nu som jula lurte fra oss ekstra fridaga.. Å da nytes de til fulle med familien ♥
I dag kom endeli storesnusk tilbake.. så nu e vi komplett igjen resten av jula ♥
Tenk nu e det bare daga igjen til vi e i 2011..
Glær mæ til å ta fatt på ett nytt år, å alt det innebære!
Kanskje æ kan bynne sånn smått å planlegge den store dagen?
Og kanskje æ til og me blir flinkere å starte me julegavan litt tidligere *smile*
Ett mål æ har satt mæ førr året, e å få alt av bilda fra pc til fotoalbum!
Så i dag starta æ me å sende inn bestilling på første dungen...
Kjekt i dissa salgstider!   (0.39 pr bilde hos fotoknudsen)
Ja også va det jo det hersens peset me de kiloan da... Gulrota me å klare det va jo ett frieri, men min kjære fridde jo likevel... kilo eller ikke *flire* Ikke det at gulrota hjalp nå særli... hehe....
(Grethe som æ skreiv om tidligere, flykta jo før ho hadde fløtta inn... hersens kvinnfolk :P)

selvdisiplin kom å ta mæ!



Ka gjør du i romjula?

4 kommentarer:

Elin sa...

Jeg leste nedover bloggen din å da så jeg jammen meg at du har blitt fridd til...:) Så koselig og gratulerer kjempe masse:)
Kan tenke meg du ble glad ja;)

Vi har kosa oss sammen med ungene i jula:) Late deilige dager:)
Nå er det jobbing igjen da..:)

Ha en fortsatt fin jul:)

Klem Ea

hannem sa...

Tips om du vil ha vekk noen kilo; prøv lavkarbo. Har prøvd det sjøl, har tatt av flere kilo og klærne er mye løsere. Og jeg har ikke vært sulten! Prinsippet er enkelt: få i seg fett, kutte ut sukker, pasta, poteter og mel. Om du vil prøve, anbefaler jeg deg å ta en titt innom bloggen "lilalife".

Min stil sa...

He he. Selvdisiplin? I disse dager? Det er vanskelig det!!!!
Nydelige bilder du viser, og gratulerer så masse med frieriet. Så morsomt da!
Masse klæmmer fra Susanne

Heidi sa...

Angående bilder Trine så anbefaler jeg virkelig å lage fotobok - Japanfotos er kjempeenkel og bøkene blir veldig fine! :) Lager en for hvert år nå, har brukt mellom 800 og 1000 bilder hvert år og betaler 11-1200 for en ferdig innbundet bok. Mye lettere enn å printe bilda, du kan gjør alt på pc'n :)

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails