fredag 17. desember 2010

Ett lite hjertesukk....

I dag leste æ ett ganske trist innlegg fra en av mine desidert største favoritta her inne i Blogglandia.
Ei unik dame som gir alt av sæ sjøl, og som har en særegen smak og stil som æ rett å slett DIGGE!
En kreativitet innenførr interiør, som kanskje ikke egne sæ førr alle, men som e helt i mine øya!
Hadde æ kunna bestemt helt aleina, så e det mye av det ho lage som hadde blitt plassert rett inn i mitt hjem!
Å hadde ho bodd nærmere så hadde æ tatt ho inn som interiørhjelp *smile*
Etter æ bynte bloggen min i januar i år, har æ fått ganske mange herlige bloggejente på lista mi... Blogga æ bare få me mæ.. Å det e nok ganske mange der ute som æ enda ikke har sett...
Denna dama va en av de første bloggan som havna på lista mi, å hver dag e æ inne førr å få min daglige dose av hennes herlige innlegg! Det gjør mæ rett å slett GLAD!
Hadde æ gitt ut en pris førr ÅRETS blogg, hadde den definitivt gått til ALL OF IRINA !
Men når æ les det som æ leste på innlegget hennes i dag, så bli æ lei mæ på hennes vegne.. (anbefale alle å lese det)
Som rimelig fersk her inne, så har æ heldigvis aldri opplevd nå sånt som ho beskrive i dag...
E det virkeli så ille? Fins det virkeli så mye hjerteløse sjele der ute?
Forstår bare ikke ka vitsen e me å gjøre det kjipt førr andre.. uten nå spesiell grunn...
Det bli jo som å dett tilbake i barnehagealder... Man gjør det som man lære ungan at de IKKE skal gjøre..
Æ hente veldi mye idea og inspirasjon her inne, og e langt i fra nå interiørblogg.. Så langt fra som du kan komme... Men såklart drømme æ om å bli både flinkere å enda mer kreativ.. I håp om at kanskje nån der ute kan hente inspirasjon fra min blogg.. At nån sitt igjen me følelsen at de bare inn å lese innleggan mine.. E jo det som e gøy me blogginga.. Det e jo all den positive tilbakemeldinga du får *smile*
Som i går da æ la ut innlegget om mine hjemmelagde "tilogfra"-lappa.. På 1-2-3 hadde lille mæ fått flere tilbakemeldinge enn æ e vant me. Masse skryt.. Å det gjor mæ så STOLT! Det varma virkeli ♥
Men så klart det e de som syns æ har den "kjipe" bloggen og traurige innlegg som ikke friste til nye besøk.. E jo tross alt helt fersk! Men e man da nødt til å gi negativ tilbakemelding?
Det syns æ virkeli vi som voksne burde spare oss førr!
Det bli jo nesten som når ungan kommer hjem me ei ny tegning me masse klotter på... Reaksjon vårres e jo : "Ååww så flink du har vært.. det va ei fin tegning"... Du sir jo aldri "det va nu ikke det fineste æ har sett".... Eller??
Syns alle burde ta sæ en tur innom bloggen til Irina (trykk på linken over), førr det e virkeli nå man bør ha i bakhodet, det som ho har skrevet om....Har du ikke vært der før, så kanskje du skjønne ka æ mene me unik dame *smile*
Å æ syns det kommer til å bli veldi trist visst æ miste min daglige dose me Irinainnlegg... VELDI trist!
Håpe alle tenke sæ to gang om før de legg ut negative tilbakemeldinge.. især visst dem ikke tørr å vise kem dem e... å skjule sæ bak en anonymitet e feigt!

  
Dedikert til den alltid like herlige All of Irina!


Ønske alle ei forsatt go helg!
Nu e det bare daga igjen.... *glise*

5 kommentarer:

Mattisheimen sa...

Vet du, Trine. Æ kom over den bloggen tidligere i dag ... Har ikke vært der før - blei bare nysjerrig av overskrifta, via en anna blogg ...
Å æ blei mildt sagt sjokkert! Æ har faktisk tenkt på ho Irina i hele ettermiddag og kveld. Tenk at det finnes sånne folk, som kan finne på å skriv nå sånt til andre? Kjenne æ blir "kokforbanna", og det selv om æ ikke har hatt nå med Irina sin blogg å gjør tidligere! Stakkars dame, si æ bare! Skjønne godt at ho vurdere å slutte helt å blogge. Det finnes nok ei grense for kor lenge man klare å overse sånne tilbakemeldinge, uten å ta de innover sæ. Eller tilbakemeldinge? Det der e rett og slett trakasering, og mobbing på høyt plan! Fy f.., æ spyr!

Tenke at det kan vel ikke være umulig å finne ut kem det der anonyme menneske e? IP-adressa e jo mulig å spore? Sikkert ikke for den vanlige "mann i gata", da. Men nån som kan. Nu vet æ lite om sånt, men hvis det hadde vært en unge som hadde blitt mobba på det viset, så hadde nok nån med sånne kunnskapa kunne ha spora opp kem det e, og fått satt en stopper for det? Æ trur f... mæ æ skulle ha annmelt vedkommede til politiet. Blir så eitranes irritert, at! :-/

Phu! Nu blei æ jammen svett å .. :)

Renate

Cathrin sa...

Har sedd i flere blogga at sånt forekomme, heldivis har æ ikke opplevd d sjøl...ennu... Fatte ikke at folk kan være så stygg mot andre, bare førr at dæm kan gjøm sæ bak anonymknappen. Klart vi e førskjelli og like førskjellie ting, men da kan man jo bare la være å læse di bloggan istede førr å slænge dritt.
Å bare førr å ha d sagt, æ satt sånn pris på innlegge ditt om hjæmmelaga mærkelappa at nu får alle som får pakke hos oss tel jul gave me mærkelapp me bilde av arvingen. Så tusn tusn takk førr ide og inspirasjon! :o)
E stygt redd førr at så længe anonymknappen finnes så må vi leve me sånne kommentara (desverre)...
Håpe nu ho Irina fortsætt å blogge, etter d æ har læst av bloggen hennes har ho en stor lidnskap førr d ho gjør og skriv.
Kos dæ masse i hælga, nu ska æ finn sænga...ska på jobb i mårra tili og formen e ennu så som så.
-klæm-

Anonym sa...

Så enig, så enig Trine!
Folk e så jæv... onskapsfull, helt sykt!
La igjen en kommentar hos ho æ å:)
Syns ikke ho skal skrive om det på bloggen, for ho gir de bare det de e ute etter!
Men det e jo ikke bestandig så lett å drite i alt, men håpe ho heve hodet og fortsette å blogge og bare heve sæ over de der idiotan uansett kor vanskelig det kan være...vi e jo bare menneska, så av å t kan ord såre nå vældi dessverre:(
Ønske dæ ei super helg!
Klæm

irina sa...

Min vakre vakre venn....nå renn tårene igjen....det har de gjort i hele dag pga deg og alle dere vakre vakre damene der ute. Du betyr såååå mye for meg Trine....du er en herlig dame, raus, godhjerta og varm...jeg vet du har opplevd så mye vondt selv....å likevel er du sååååå DEILIG !! ha ha...som en deilig kake....man vil bare gafle den i seg...man kan aldri få nok...hmmm

Vi er venner selv om vi ikke har møttes i RL...det vet både du og jeg. Som du må ha din daglig irinainnlegg må jeg ha mine daglig trinekommentarene....de får meg til å smile og bli glad...den virkningen har du på meg. har jeg fått en anonym så veier trinemi sin kommentar. jeg er ikke sååå flink til kommentere....men tar meg sammen av og til.....plutserlig blir jeg redd for at Trinemi skal slutte å legge igjen kommentarer.

Du vakreste vennen min :) Love u

Lille Persille sa...

Huffda, har heldigvis ikke vært utsatt for dette selv men utrolig trist og kjedelig at folk er så smålige!..

Irina er en sterk dame som nok legger dette bak seg og blir sterkere på det.

Ha en fin førjulshelg da Trine!

Klem*

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails