lørdag 18. desember 2010

En ting til dæ... en ting til mæ...

En lite julegaverunde helt aleina i byen, kan bli litt dyrere enn forventa.... En julegave...å en ting til mæ... en julegave til... å vips en liten ting til til mæ *glise*
Men æ TRENGTE jo det æ kjøpte da... hehe...
Å da e va innom Nicolines verden,  fant æ to lekre vasa som æ falt pladask førr.. Å da MÅTTE æ bare :)
Endeli e vi i boks me alt av julegava... Nu e det bare å få alt pakka inn...
Men det får bli i morra... førr i kveld ska æ ut en liten tur lamme lillesøster!
En ny å gøy opplevelse!
Fant til og me ny lyslenke me blanke lys til gangen!

Ka du gjør i kveld?

4 kommentarer:

♥ Linnie ♥ sa...

Hahaha, ja, kjenn t d der du... man finn så my fristelsa overalt, og vips, ha man falt førr fleir av dæm ;D

Kos deg masse i kveld :)

E ha skjært opp og driv å steike sjakkrutan, og så va no plan å trill ut kransekakestengern å få stækt di og, men spørs om e har nok olje...

Bruke olje istan førr mel når e bake ut, då bevare alt a bolla, rundstøkka, kransekakestenger osv, fuktigheita, og bi saftig og god.

D smake jo ikkeno av olja heller ;D

Så no lukte d sjakkrutar i heile huset, må vel straks ta ut brett nr 2 ;)

Klem Linnie =)

Elin sa...

Hei Trine:)

Har ikke besøkt deg på ei stund nå, har vært travelt...:) Men nå har jeg lest igjennom innleggene dine...Å ja jeg leste innlegget til Irina her om dagen å jeg ble lei meg på hennes sine vegne, fælt at det skal være sånn!!! Men håper ho kjem tilbake igjen:=)

Ønsker deg en riktig flott 4. søndag i advent:)

Klem Ea

Unknown sa...

He, he morsomt å se at det er andre som ikke klarer å motstå det å kjøpe seg selv et par små julegaver ;O) Ser at det fort blir litt småting til meg selv også når jeg er på julegavehandel. Senest her forleden ble det to lampetter på meg...
Takk for hilsen hos meg forresten.
Klæm fra Eva

Randi sa...

Viktig med litt gåve til seg sjølv også då... ;-) Og skjønne dei vasene der! Så skjønne godt at du ikkje klarte å motstå dei!
Klems

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails