tirsdag 7. desember 2010

Mitt lille juletre...

..Fant æ på dagens julegavehandel ♥
Sia vi reise bort i jula, treng æ litt mager trøst førr at æ ikke får vanlig juletre i hus i år *smile*
Fant det på Clas Ohlsson til den nette sum av 69,-
 Pynta med litt polkastenger *smile*



E du godt i gang me juleforberedelsan?

Her e julegavelista straks unnagjort! *lykke*
Den mest vriene e faktisk min kjære.. Mannfolk e ett herk å handle til!
(Tru om æ kan kjøpe han en babydoll til mæ sjøl?? *flire*)






Nei nu e det dyna neste... FRYS!!
Nattnatt mine kjære lesera ♥


6 kommentarer:

Cathrin sa...

Førr et søtt lite juletre! Hær i huse e vi så langt etter me alt som har me jul å gjøre at d e sørgeli, akkurat som i fjor å åran før der.. Men utruli nok så blir d jul vært år alikavell! :o)
Fredagen blir d Harstadtur, så da satse æ på at di siste julegavan e i boks...å i år har æ en plan om ka min kjære ska få!
-klæm-

irina sa...

Sååå koslig med jul i huset da :) Klem klem

Vigdis sa...

så koselig med juletre. Hos oss har prinsessa fått et lite juletre på rommet sitt. så vente vil til lillejulaften med et i stua.
og du, hvorfor popper det alltid opp et reklamevindu når jeg går inn på bloggen din (og ingen andre sin)? http://blogingmoney.info/how-to-write-attention-getting-headlines-for-your-auctions/

Anne Karins Mat og Vin sa...

Juletre må vi ha, enten vi er hjemme eller borte. God idè med et kjøpt, det er jo så mange lekre å velge i. Ditt ser nydelig ut:-)
Min datter kjøpte et på Ikea i fjor til å ha i kjellerstuen. Hun syns det skulle være litt jul der også (forøvrig ble det stående der hele året, så hun slipper å pakke det ut til jul ha ha)

Kaldt er det her også, deilig å kunne krype inn under en varm og god dyne. Håper du fikk en god natt søvn og får en like god dag i dag:-)

Klem fra Anne Karin

Elin sa...

Så koselig ett juletre da;)

Her er vi igang, men ikke på langt nær ferdig enda...men det blir vel i år også;)

Ha en fin dag:)

Klem Ea

Camilla sa...

Enig med deg, juletre må man ha!
Fine julebilder nedover i bloggen din. Jeg titter videre her hos deg.

Klem fra meg.

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails