mandag 27. februar 2012

Rosa ♥

Innspurten nærme sæ, og det merke æ når det kommer gava til lillebabyen og innkjøpan e starta.
Å som guttemamma fra før, e det så utruli rart å plutseli se masse rosa babyklær!
Bli nesten litt "feil" i mine øya - førr inni hodet mitt så e æ guttemamma, å bli bare å få gutta *smile*
Men sannelig ser det ut til at æ har helt feil i det..
Tenk så gøy det skal bli å få dulle me hår og klær... E det rart man bli litt "forelska" på nytt igjen ♥



Litt bilda av gaven fra tante og de aller første skoan som pappa har kjøpt til lillemor ♥
Hennes aller første mokkasina *sukk*

Ellers skal æ ikke skryte på mæ så mye forberedelsa her i huset, føle enda at æ har veldi god tid..


2 kommentarer:

Tove `blogg verden sa...

Åh e så koselig å følge deg i den her ventetia :) Så artig at det blir jente den her gangen da :) Æ e skikkelig jentemamma, og du kan glede dæ ;)
Klem Tove

Elin sa...

Ja jeg vet akkurat hvordan du har det, for etter 2 gutter ble jeg også mamma til ei lita rosa jente:)...Men ho er ikke mye rosa lenger nå hihi;)

Koselig tid du går imot hvertfall:)
Gleder meg sammen med deg:)

Klemmer Ea

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails