onsdag 13. januar 2010

Give away hos Livs Rom




Meld deg på her: Livs Rom

post signature

2 kommentarer:

Liv sa...

Hei hei, jeg titter innom for å ønske deg lykke til i min Give Away! Så kjempegøy at du ble med :-)

Jeg er en ganske fersk blogger selv jeg, mitt første innlegg la jeg vel ut i slutten av september tror jeg, men herre miiin så dilla man får altså! Kjempegøy, og så så mange hyggelige mennesker det finnes i Blogglandia :-)

Ønsker deg en strålende dag!

Trine sa...

Ja e og blitt helt hekta :) E jo så mye fint å se her inne :D Va nesten så æ bei litt uvel når æ ikke la ut nå innlegg i går :P hehe..

Ønske dæ en flott dag videre!
Å lykke t med give awayen :) Vente i spenning :)
Hadde jo vært så gøy å vinne :D

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails