lørdag 9. januar 2010

Tilbake til hverdagen

Etter en lang og innholdsrik dag, syns æ d kanskje va på tide å få til ett lite innlegg på bloggen min :)
Dagen starta faktisk så tidli som 06.30 idag, da både æ og lillesnusk va lysvåken.. E d ikke typisk når d e lørdag og helg å man ikke treng å ha på vekkeklokka :) Men e nu bra deili å få me sæ hele dagen :) Så både æ, Johannes å Tim sto opp når Stein dro på jobb.
Johannes juksa litt ,førr han sovna igjen i 8 tia og sov helt til halv 1 :D Men da fikk æ jo tid til å sett å trøkk på bloggen min, som æ e blitt totalt hekta på nu!
Timmegutt har hatt sin faste spelledag, så han har vært fullt opptatt i dag :)
Så utpå dagen tok æ lille mini me på en "liten" bytur, som seff endte opp i tima.. Va jo så mye salg at æ gikk nesten rundt mæ sjøl :P Va såå fornøyd når æ fant mæ en deili pysj, som e favorittplagg nr 1 her i huset!

En grå pysj me polkadotta på :) De va dessverre fri for min størrelse i rosa, men grå e nu en grei farge d å :)
I tillegg fikk Tim sæ nye vintersko, Johannes ett par nye jumpra og min kjære har æ kjøpt (enda en) bursdagsgave til, da han bekke 31 år når klokka tikke over 12 :)
Da vi kom hjem va det bare å hiv sæ rundt igjen.. Julegardinan MÅTTE tas ned.. Etter ei uke med låst rygg, å minimalt me husarbeid, så måtte æ bare få de ned. Selv så koseli det enn e me jula :)




Så da forsvant julevinduet helt.. å vintervinduan kom frem :)



Veldi fornøyd :)

Å mens æ gjør husarbeid, så sitt min lille snusk å inntar kveldsmaten sin





Så nu sir æ mæ meget fonøyd med dagens gjøremål, å fortsette med resten i morra..
Nu sitt æ her i den herlige nye pysjen min, stappmett på min hjemmelaga pizza, å nyte stillheten rundt mæ :)




 Ha en fortsatt flott kveld!

post signature


Ingen kommentarer:

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails