torsdag 21. januar 2010

Skjønnhetspleie...

Sitt å leite etter den rette bakgrunn til bloggen min.. E så utruli masse fint, men har enda ikke funnet den rette! Så her forandres det hele tia.. Må prøve mæ litt frem.. Får håpe æ kommer over den æ har mest lyst på til slutt :)
Har dokker nån brae tips til side æ kan finne bakgrunna på??   
Og evt anna stæsj??  Har gått igjennom  cutencool og den som cutestblogontheblock har...
Har løst på en lys en, men gjerne med litt mønster :)
 Men av de æ har funnet på dissa 2 siden, så ende æ liksom bare opp me mørke bakgrunna...
Får bare fortsette leitinga, sånn at bloggen min bli perfekt til slutt <3


post signature

4 kommentarer:

Fro (Idyll på landet...) sa...

Har prøvd meg litt fram med bakgrunnsfarge jeg også, men har ikke utforsket så mye med mønster og sånn, så jeg har nok ikke så mye å tilføre der.

Lykke til! :)

Klem

Trine sa...

Tusen takk :)
mange av dem e så uoversiktli.. så nu bli sia mi hvit ei lita stund :P

Liv sa...

Åh, det der med utseende på websider er så vanskelig! Akkurat når man har funnet farger og mønster man liker, ja så forandrer man smak :-) Man vil jo gjerne ha det akkurat som man har tenkt! Det er uendelig mange sider "der ute" som tilbyr gratis grafikk, men jeg har ingen spesielle å anbefale. man må bare lete til man finner den "rette" :-)

Tusen takk for en kjempekoselig kommentar fra deg, jeg håper du får en fortreffelig helg du også! :-)

Klem fra liv!

Trine sa...

Tusen takk :)
Har nu prøvd å googla litt om bakgrunna, men finn ikke nå som fænge :P
Men ska nu fortsette leitinga :) Har jo tenkt å vær her inne ei stund ;))

klæm tilbake :)

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails