mandag 29. november 2010

I mitt lille romantiske hjørne...

Siste dag på jobb i morra, og ka skjer... jo æ ligg rett ut me en mage som ikke vil være helt venn.. Men satse på at det gir sæ fort... e lov å håpe hvertfall! Vet det går mye rart førr tia, men æ vil ikke ha det!

Tenkte å vise litt bilda fra inngangspartiet til stua, nu som æ har fått pussa opp kommoden også...
Mangle bare knotta, men æ har en plan!
Bei kjempefornøyd *smile* Lyst og triveli i ett ellers mørkt hjørne...





 Bli nok litt forandring i kroken etterhvert som æ finn ut ka som skal være der til slutt, men foreløpig ser det sånn ut.. Vurdere å ommøblere på alt av dilldall i stua... Men det får bli etterhvert!

Tenk så heldi æ va i dag! Det første æ fikk vite da æ slo på pc'n va at æ va den heldige vinner inne hos Tomine!
Gratulerer.. du har vunnet en Luxery book hos meg
LYKKE!
Som æ glær mæ til den kommer!

Korsn har din dag vært? 

Har forresten kjøpt mer plass til bilda, så nu håpe æ at æ kan blogge i lange tider fremover *flire*




3 kommentarer:

Min stil sa...

Dæsken så heldig du va da. Perfekt start på dagen. Og så flott det var blitt hos deg :) Nytt profilbilde også? Lekkert!
Klæm Susannne

Elin sa...

Så heldig du er da:)
Det ble kjempe fint hos deg:)

Ha en flott dag, håper du ikke blir helt slått ut av magen da:) God bedring;)

Klem Ea

irina sa...

Har stemmt min venn :) Klart du får den etter at jeg jeg fikk høre at jeg kunne stemme flere ganger :)

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails