søndag 28. november 2010

Så va nedtellinga i gang...

I dag blei det aller første lyset tent på adventstaken! Endeli e nedtellinga igang.
Plan va å få pynta siste rest i kveld, men e ikke så mye igjen, så det ska heller bli tatt som adventskos!
Litt etter litt...  E jo det adventstia ska brukes til, ikke sant?
Kvelden blei heller brukt til å bake kake, nå som æ holdt helt på å glemme...*skjemmes*
I morra e min nest siste dag på jobb, så da tenkte æ å ta me litt kos til lunsj...
Som ei lita avslutning på 3 flotte år i lag...
Så nu skal Trine ut på nye eventyr... Onsdag e første dag i ny jobb, me nye ansikt og nye arbeidsoppgava... *veldi spent*
Tar me litt julebilda fra huset... Som du kan se, så e det gull og rødt som pryde jula her..
(æ som hadde mest løst på sølv/zink, hvitt og rødt... hehe... Godt det e jul hvert år...)

Korsn har din 1.søndag vært?


Ønske alle mine flotte lesera ei flott og julerik uke!


5 kommentarer:

Cathrin sa...

Så spennanes! Ka d e slags eventyr du gjer dæ ut på rætt oppi jula?
Vældi koseli du har pynta, du får lov å ta turn oppover hit å pynte mere vest løsta e dær, men da må du ta turn opp på lofte å hente ne alle boksan me pynt...så langt e æ kommen...jaja, d blir vel ei rå og jul blir d vel uansett...
-klæm-

♥ Linnie ♥ sa...

Bi spennanes m ny jobb, tænke e =)

Så fint og koseli du ha pyntæ =)
Her e d kun adventspynting og sånt, første del a adventa + stryking og opphænging a julegardina osv =)

Så tar vi d som e meir julat a pynten sånn etterkvart =)

Fra e va lita va e vant t lilla advent, og null julepynt før lillejulaften, men du verden korr stas dæ va når all julepynten endeli kom opp. Skikkelig høytid over den stunda ja ♥

Trur e må lag et innlegg om barndommens jul på bloggen min snart =)

Her e størstjento sendt på skola førr ein halvtimes tid sian.

Oppdaga et høl i ull-longsen hennes når e sto opp og sku lægg kleian fram (ha tørka ull-undertøyet hennes på badet natta over), så her va dæ bærre å hiv seg på symaskina og få d sydd.
Ikke kvar dag e sett å syr før klåkko 7 på mårran ;)

Jaja, nei, guri me korr e skravle ;)

Ha ei superfin uke.

Håpe d bi ei fin avslutning på gamlejobben, og ein knallfin start på nyjobben ;)

Klæm

Linnie ♥

Anne Karins Mat og Vin sa...

Hei der!

For en utrolig koselig blogg du har! Kom over den via Tommines hjem, og ser at du er trukket ut som vinner, GRATULERE.
Her har jeg lyst å komme igjen for å bli bedre kjent med deg og legger meg som følger. Flotte bilder fra et koselig pyntet julehus:-)
Velkommen inn til meg også!
Klem fra Anne Karin

Tomines hjem sa...

Hei!

Gratuelerer.. du har vunnet en Luxery book hos meg.. send meg en mail så får du boken verdi 599,-

Elin sa...

Heisann:)
Lenge siden jeg har vært på bloggrunde, men nå har jeg lest gjennom innleggene dine:) Masse fine bilder da:) Koselig:)

Blir spennende med ny jobb da:)

Ønsker deg en fin dag;)

Klem Ea

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails