torsdag 18. november 2010

Ka ønske du dæ til jul?

... Ja si det du... Egentli sikkert veldi mye, men når spørsmåle dokke opp, så kommer æ jo ikke på en ting!
Drømmen hadde vært ett stort hus....
...med dobbelgarasje....
 .....Stor gang..
...ett lekkert bad...

 ..vaskerom me goe løsninge....
...store flotte soverom...
 ..ei stor stili stue...
 ...med spisestue til koselige kvelda lamme goe venna og familie...
..kor maten kan tilberedes på ett lekkert kjøkken...
 
 ...og stor terasse kor vi kan nyte deilige sommerkvelda....
Det hadde vært nå, kjære julenisse!
..Men en boblejakke eller ny mobil hadde å vært fint *smile*
Ka ønske du dæ til jul?

Foto: Google

5 kommentarer:

Unknown sa...

Jeg ønsker meg det samme, et hus jeg kan dele med mange, for det er nok det eneste jeg mangler, egentlig;-D
Men, en ny kjole hadde også vært topp;-)

Håper du får en fin dag!
Klem fra Grete

Bettum Villa sa...

Alt og ingenting.. Tar gjerne et stor hus hvis Nissen tar på seg spandererbuksene, men noen nye vinduer går også greit (2 down, 9 to go).

Klem Madelén

Randi sa...

Å sikle sikle... Fine huset... Eit sånt kan eg godt sette på ønskelista eg også... Men, trur nissen ville fått litt problem med å få det med seg ned gjennom pipa... ;-)
Forsåvidt kunne det vore ein god begynnelse å fått dei perfekte husteikningane.... Kjøper tomt snart så prøver å finne hus vi skal bygge, men det er ikkje lett... Ser ikkje ut for at nokon har "funne opp" det huset vi har lyst på enno, så nok berre teikne sjølv... Om ikkje nissen kan forbarme seg over oss då... :-D
Ha ei god helg!
Klems

stine sa...

hehehe ja et sånn hus med alt det du hadde på bildan der , kunne æ å ha tenkt mæ......drømme drømme :)

♥ Linnie ♥ sa...

Mange fine bilder der ja =)
Hvem hadde vel sagt nei til noe slikt? ;)

Jeg ønsker meg rett og slett at hele min familie, slekt og meg skal få ha det bra, ha helsa i behold, og få et laaaaangt og godt liv.
DET hadde vært no det, etter alt som har skjedd siste årene :)

Ja, og så ei macrolinse, sånn nederst på lista... *kremt*


Tuuusen takk for kommentarer inne hos meg!!! ♥

Ble bokmål denne gangen gitt, menmen ;)

Klem Linnie ♥

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails