lørdag 6. november 2010

Litt nytt og ny gave....

I dag måtte æ bare hoppe til å kjøpe mæ "pels" pledd :)
Må jo skriv det i gåsøyne etter dagens store pelstema i God kveld Norge!
Har ønska mæ ett sånt kjempelenge, å det e allerede godt brukt av mine 3 herligheta! Å det e jo veldi bra *smile*
Plan va å kjøpe ett på Kid, men så kom æ over detta på Nille til kun 98,-

Å heldige mæ har også fått utvida Greengate samlinga mi enda mer... Selv om æ aldri hadde tenkt å samle på det.. *flire*
Men i dag fikk æ 3 nye koppa i forsinka bursdagsgave av snuppa mi bak bloggen Min Idyll
Så vanvittig fornøyd! Æ digge bare den fargen!! Helt mæ ♥

 Så da e æ igang me samlinga av nye krus....
Samle du på GreenGate? Ka e favorittmønsteret ditt?

Ønske alle mine søte lesera en fortsatt flott lørdagskveld!
Ka dokker har gjort  idag da?

1 kommentar:

Mattisheimen sa...

Oj så fint! Og det "pels"pleddet så kjempelekkert ut - ikke minst billig :)

Nei. Samler nok ikke på green gate. Jeg har aldri tid til å SAMLE. Må ha alt med en gang ... ;)
Så da blir det litt dyrt, synes jeg.

Renate

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails