søndag 14. november 2010

Til verdens beste...



 Håpe du har hatt en fin dag, min kjære!

♥ 


5 kommentarer:

Randi sa...

Så skjønt innlegg :-)
Herleg dikt og bilete!
Ha ei flotte ny veke.
Klems

Anonym sa...

Nydelig dikt på farsdagen...og et flott bilde av din skjønne familie :)
Håper dere har hatt en flott dag :)

Unknown sa...

Nydelig;-)

(Har ikke ord for den følelsen jeg fikk nå, slik har jeg det med mannen i mitt liv også)

Gode klemmer fra Grete

Elin sa...

Åååå så koselig:)

Klem Ea

Mattisheimen sa...

Hei,

Så koselig dikt og bilde! :)

Tuuusen takk for all sympati! jeg verker. det gjør oppriktig vondt i meg (syter litt, ja. har det jo godt hjemme og ;) )
Og bare til opplysning, så er den, tro de eller ei, - fortsatt i ehhh... Drammen? Lite bevandret som jeg er innen geografi, så tenker jeg at den derre Drammen må være fryyyktelig stort siden det kan ta ei hel uke å komme seg ut der fra?
Men, et bittelite lyspunkt finnes det. Det står nemelig at forventet ankomst er tirsdag (om det er i denne mnd, eller neste, eller neste, eller... står det ingenting om). MEN, avvik kan forekomme (så der slukket lyset igjen ..)

;-) Renate (som inntil videre er fryktelig optimistisk på å skulle komme seg til MH neste helg.)

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails