torsdag 25. november 2010

Så va adventsstaken klar...

Må bare innse at det ikke blei jul i huset i dag heller... eller dvs det bei littegranne jul... har fått ferdi adventsstaken, samt julepute i stua,  i tillegg til at nån av gardinan e hengt opp..
Måtte ut å kjøpe "nød"-oppheng til stengern, men får heller ortsette i helga...
Så va det det me farga på pynt å detalja.. må nok svelge mine egne ord i år... hadde løst å kjøre mer sølv ig hvitt med det røde... å få bort alt som e gull.... HELT til æ gikk opp på loftet å så at "all" pynten, eller 85% av den e rett å slett GULL!! HUFF!
Muli det bli flittig bruk av spraymaling i år.... *flire*

Kommoden e også ferdi... men den ska dokker få se seinere :)

I morra e det julebord... som æ glær mæ til å smake på deili julemat..
Litt vemodig me tanke på at det e aller siste med denna jobben...



Nei nu e det senga... taa taa..


3 kommentarer:

♥ Linnie ♥ sa...

Hehehe, prøve og å få ut GULL, sia e syns sølv e finar, men...
Veit vi har ein del gull-greier vi og ;)

Jatta...

Bra d finnes felgspray i aluminium/sølv + sølvspray sånn ellers ;-P

Pga pågående julemysterier, så bi næppe e HEILT klar t advent i år heller =(

BLÆ altså...
Menmen ;)

Man får bærre ta igjen d tapte når man får anledning ;)

Vart kjæmpefin den adventsstaken din =)
Artig å få sjå :D

Klemklem!

PS: KOS deg masse på julebord! :D

Anonym sa...

heisann:) ser du ønsker deg eplekasser.. sjekk i blomsterbutikker.. jeg fant mine i en her i Tromsø..

På landet sa...

Så flott den er :) Har lyst på jul i hvit, sølv og "glass" men som deg har jeg for mye av alt det andre så må nok bare bruke det jeg har :) Så få jeg se på salget om jeg kan fylle opp til neste år.

God helg.

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails