søndag 21. november 2010

Lykke...

Førr en fantastisk kveld! Gode venninne samla ihop til go mat og en kjempekoseli kveld på byen!
Dessverre alt førr sjelden man gjør sånt! Men bli fort sånn når man har familie og e i full jobb...
Litt førr hjemmekjær kanskje... *smile*
Regne me æ ikke e aleina der *krysse fingran*

I dag e den typiske sofasøndagen. 
Ingen plana, ingen stress, ingen mas... Bare sofan, pc og guttan mine 

Hjertesteinan fant æ på Nille i går, va de ikke nydeli??

Ka dokker gjør denna søndagen?







2 kommentarer:

Mattisheimen sa...

Så fine hjertesteina :)

Ja, kjenne til det med å komme sæ ut altfor sjelden. Æ e jo aldri nån andre plassa enn hjemme og på Mattisheimen. Men KOSE mæ med det!
Det viktigste e jo at man trives og har det godt, selv om æ av og til føle mæ altfor usosial :)

Kos dæ i sofakroken i kveld! Det ska æ gjør ;)

Renate

Min stil sa...

Koselig å komme sæ litt ut innimellom. Man har behov for det. Selv husker jeg faktisk ikke sist jeg var ute... :) Og jeg regner med det blir en stund til også.
Nydelige hjerter du har kjøpt deg.
Klæm Susanne

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails