søndag 28. november 2010

Ønskeliste...

Å lage ønskeliste e ikke alltid like lett..
Men har samla ihop nån av de tingan som æ vet står høyt på lista hos mæ...


  • Boblejakke, ei god og varm til kalde vinterdaga
  • Lammeskinn, nydelig å pynte med og ikke minst varm og god
  • Lysekrone, i just love it
  • Deilig gulvmatte
  • Leselampe, kanskje til nattbordet
  • Masse vintagepute, digge di!
  • Green Gate, fylle på litt mer i den plutselie samlinga mi
  • Hvitt servise til hverdags og fest 

Ka ønske du dæ til jul?

Tenk at vi kommet til første søndag i advent, og første lyset blir tent her i kveld under middagen!
Men først skal vi på julegrantenning og julemarked, så her e det bare å hyre sæ.. Det e bitanes kaldt ute! brrr....



1 kommentar:

Camilla sa...

Her var det mye jeg også kunne tenkt meg ;)

Trollhasselen er de grenene jeg har pyntet med hjerter og julekuler. Kjøpte de like før påske før iår. Vet man kan få tak i trollhassel på mere lokale blomsterbutikker, mester grønn ser ikke ut til å ha det der hvor jeg har vært innom, og det er blitt noen de siste ukene ;)

Klemmer fra meg.

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails