tirsdag 23. november 2010

"og vi maler og vi maler og det blir så fint å flott.... "

Så va æ endeli igang igjen me malekosten... jepp denna gangen bei det kost og ingen svamp..
Kjapt, enkelt og stor forandring... Adventsstaken bynne å se dagens lys i ny drakt! Har en plan korsn den skal bli, å æ trur den bli knallstili! I tillegg bei det makeover på den gamle 5 arma messingstaken.. messing e rett å slett ikke fint lengre! (her i huset)
Egentli så e det jo bra gøy å male, mest tiltaket som e stort! Men nu bynne æ jo å komme i mål me planan som æ har hatt til nu... Selv om det stadig dokke opp nye plana.. Som f.eks soverommet vårres som e neste prosjekt på lista..
Men først må æ få rydda opp i rotet som æ har laga til i kveld!
Hjelpes kor mye man samle i en kommode!! Tørr hvertfall ikke å kjøre nå realitetsblogging her!
Bare å putte i søppelposa, førr her e det kanskje 20% som e verd å samle på! *flau*
Men nok om det.. da æ va innom kjeller'n  førr å hente litt ting å sveive malekosten over, kom æ over pappa si gode gamle bålkanne som æ har hatt i alle år til pynt.. (ok ikke alle år, men så lenge æ kan huske) Å den e så utruli sjarmeranes! Nu ska æ børste støvet av den igjen, førr nu har den vært bortglemt alt førr lenge!
E den ikke fin?? *sukk*

Nei nu e det bare å hiv sæ rundt i ryddinga.. så det bli kveld i detta huset å..
Tenk i morra e det onsdag, å snart e det helg IGJEN!

Før æ går må æ bare få takke førr alle de gode tilbakemeldingen æ har fått i det siste!
Å ikke minst forslag på julekalender til guttan! 


Å så vil æ minne på om julegaven som æ trekk på selve julaften blandt en av mine følgera!
Må jo vise at æ sett pris på hver å en av dokker! Det e jo så gøy!
Så dersom du har løst å følge bloggen min videre å ta del i trekninga hadde det vært gøy å vite koførr du vil følge mæ videre, evt koførr du allerede følge den...  *smile* 






 Puss & kram

Fortsettelse følger ang kommoden å adventstaken *smile*

4 kommentarer:

♥ Linnie ♥ sa...

Bi spennanes å sjå korsn adventsstaken din bi ;D

Ja, koffør følge e bloggen din?

D finnes bærre ei Trine, som blogge som du jær, derførr la e bloggen din i høyre marg på min sin blogg, allerede første gangen e va innom deg ;)

E syns du verke som ei herlig dame, og ofte kjenn e me sjøl igjen i d du blogge om, beskrivelsan dine osv :)

So da so ;)

Ha ein suuuperduper onsdag =)

Klæm Linnie =)

Elin sa...

Å så gøy det er å svinge malekosten;) Jeg tror jeg skal ta første strøket på stuebordet mitt i dag, må jo ha inn hvitt fint bord til jul..hihi:)

Ja du lurer på hvorfor jeg følger bloggen din...Jo det er fordi jeg syns du virker som ei herlig jente, som skriver om litt av hvert...:) Masse inspirasjon finner jeg hos deg:)


Ønsker deg en fin dag:)

Klem Ea

Emidoras verden sa...

Skal si du har dreisen på malekosten:)
Det blir jo riktig så fint!
Onsdagsklem fra meg.

Villa von Krogh sa...

Se der ja! Så fint det ble.
13 minus høres helt forferdelig ut!
Jeg fryser bare ved tanken... Husker i fjor jeg. Da det var 14 minus var det plutselig mildt ute. Huttemeitu.

Håper ikke det blir en like kald vinter i år...

Ha en fin kveld videre. Klemmer

Fremhevet innlegg

Prosjekt nystue - vindusforinge og høstkulde

Uka e godt igang, og høsten har virkelig slått til.. Både skjerf å tjukkere jakka e tatt frem.. og vedfyring e blitt ett lite must i hverda...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails